VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE
VRÁCENÍ ZBOŽÍ BĚHEM 14 DNÍ OD PŘEVZETÍ
V případě, že jste kupující – spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na výdejním místě.
V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČO na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.
Jak postupovat, když chcete zakoupené zboží v zákonné 14ti denní lhůtě vrátit?
Vrátit zboží můžete doručením poštou (kurýrem):
Telefonní číslo: +420704118180
Kontaktní e-mail: info@fitnessgym.cz
Vracené zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Prodávající nemůže nést odpovědnost za případnou ztrátu či poškození vraceného zboží při přepravě zpět.
Vrácené zboží uveďte do původního stavu tak, aby bylo vráceno kompletní, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, dárků, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, v originálním obalu, bez známek opotřebení. Předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.
Navíc přiložte kopii faktury a krátký průvodní dopis včetně čísla účtu kam si přejete peníze vrátit.
Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.
S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy posouzen individuálně.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu fitnessgym.cz od naší společnostiSUN4FUN s.r.o., se sídlem Braunerova 563/7, Libeň (Praha 8), 180 00 Praha
1. ZA JAKÉ VADY ODPOVÍDÁME?
Jako prodávající odpovídáme za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží při převzetí zejména:- má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme, nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy;
- je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;
- vyhovuje požadavkům právních předpisů;
- zboží se hodí k účelu, který uvádíme, nebo ke kterému se zakoupené zboží obvykle používá;
- za vadu zboží je též považována situace, kdy Vám dodáme jiné zboží, než jaké bylo mezi námi sjednáno;
- odpovídá jakosti, která byla mezi námi sjednána, popřípadě jakosti, kterou pro daný typ zboží stanoví platné a účinné právní předpisy; a
- nemá právní vady, tj. ke zboží nemá majetková práva 3. osoba a zboží je vybaveno dokumenty a doklady potřebnými pro řádné užívání zboží.
2. JAKÁ JE ZÁRUČNÍ DOBA?
3. JAKÁ PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ MÁTE?
b) odstranění vady opravou věci;
c) přiměřená sleva z kupní ceny; nebo
c) jste nezpůsobili nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím; nebo
- zboží během záruční doby pozbyde některou z vlastností uvedených v článku 1 reklamačního řádu a není to vzhledem k povaze vady nepřiměřené;
- je vada neodstranitelná;
- zboží nemůžete řádně používat pro opakovaný výskyt vady po opravě; nebo
- se na zboží vyskytne větší počet vad.
- je vadná pouze součást (součástka) zboží;
- je vada neodstranitelná;
- zboží nemůžete řádně používat pro opakovaný výskyt vady po opravě; nebo
- se na zboží vyskytne větší počet vad.
- nezvolíte právo na odstoupení od smlouvy, výměny vadného zboží nebo součásti zboží nebo opravu zboží;
- nejsme schopni zboží nebo jeho součást vyměnit, anebo opravit (například zboží se již nevyrábí);
- nezjednáme nápravu v přiměřené době, nebo v případech, kdy by Vám zjednání nápravy působilo značné obtíže; nebo
- věc má vadu, z níž jsme zavázáni, a jde o věc prodávanou za nižší cenu nebo o věc použitou.
- je vada neodstranitelná;
- zboží nemůžete řádně používat pro opakovaný výskyt vady po opravě;
- se na zboží vyskytne větší počet vad;
- nejsme schopni zboží vyměnit, anebo opravit (například zboží se již nevyrábí); nebo
- není možné vyměnit vadné zboží nebo součást zboží za bezvadné.
4. KDY NELZE PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ UPLATNIT?
- ste o vadě před převzetím věci věděli;
- jste vadu sami způsobili; nebo
- uplynula záruční doba.
- opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním;
- vady použité věci odpovídající míře používání nebo opotřebení, které zboží mělo v okamžiku, kdy jste jej převzali;
- věci prodávané za nižší cenu – pouze ve vztahu k vadě, pro kterou byla nižší cena sjednána; nebo
- vyplývá-li to z povahy věci.
5. JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI
- pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci můžete předem informovat telefonicky, e-mailem či písemně;
- zároveň je vhodné nás informovat o tom, jaké právo z vadného plnění jste si zvolili, tedy zda máte v souladu s tímto reklamačním řádem zájem o opravu věci, výměnu zboží nebo jeho součásti, odstoupení od smlouvy, slevu z kupní ceny, popřípadě další práva v souladu s tímto reklamačním řádem a občanským zákoníkem;
- reklamované zboží nám doručíte (jinak než na dobírku, kterou nepřebíráme), přičemž při zasílání doporučujeme zabalit zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení;
- pro usnadnění postupu je vhodné ke zboží přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.